26 January 2011

taip lah

menaip ikut sekati (suka hati) aku je. sambil menaip, sambil belek belek buku yang bermuka, dan sambil menonton dokumentari di history channel. sebenarnya mmg tak ada idea langsung nak menaip apa. hanya sekadar untuk mengaktifkan blog yang aku tinggal sampai masam basi bucuk n cume gosok gigi sikit je. ok, aku sendiri akan pening kalau aku baca balik apa yang aku taipkan ni.

Online ni pon sebab mama yang suruh. Bila aku on je laptop, aku dah dengar orang berdengkur.best betul aku tgk mama tidur, padahal baru je seminit dua aku duk cakap dengan dia. nak join dia tido, petang tadi aku dah tidur. lepas ni payah la aku nak tidur. --'

Anyway, dari segi aku menaip, aku rasa aku akan mengekalkan tulisan ni. Sebelum ni kan aku asyik tukar tukar font, siap kale kale lagi. kalau kamu orang perasan la. haha. sebenarnya kalau aku dah bosan sangat, aku akan wat balik .

Hurm, terasa malas dah nak menaip banyak banyak. bye :)


No comments:

Post a Comment